could i, will i be there to watch you fall?

 
Efter en uteritt med Michelle & Simba och massor av slötid är det nu dags för onsdags bio!! Har planer hela veckan, så galet roligt eftersom att jag fortfarande lever i "det är sommarlov" men alla andra "nu har skolan börjat" eftersom att de flesta pluggar och skriver uppsatser och inte har tid med mig haha. Imorgon blir det skräckfilms-kväll med kakor hos Frida, i helgen är det kultur-natten (då händer alltid något) och ikväll tar vi oss äntligen i kragen och går och ser gardians of the galaxy. Eftersom att ca alla då sett den innan oss är jag nästan försäkrad att den kommer vara lika episk som jag förväntat mig, tagga! 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Så underbar bild <3 Vill också ridaaaaa =)

Svar: TAACK :DD men snart är det dags att börja sitta upp på din polle va har jag för mig? Eller ska du vänta länge till? :)
Josäfin Andersson

2014-09-11 @ 09:43:51
URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0