en udda men rätt så bra kväll ändå

jag, elin, michelle & thea köpte hem chop chop och käkade innan vi drog iväg, fest @ caspian it was!
 
 väl framme i ingenstans (aka caspians hus).
 
 dj:ade med caspians dj:grejer
 
 drack drinkar
 
 dansade med höga knän
 
sedan lyckades rasmus slå upp ett sår i huvudet när han hoppade in i en dörrkarm. blod överallt och största oron var "jag kommer inte behöva raka huvudet va??!!!"
 
 sen hällde caspian vin över sig själv. utan. någon. anledning. 
 
Okej, för ett mer förklarat inlägg. Rasmus är ok, jag skickade iväg Thea att köra honom till akuten för att de åtminstode skulle tejpa/limma såret efterso att det blödde så mycket. Visade sig att han fick sy sen och dessutom sitta där i typ femtio år. Fick alltså sitta och vänta på att de skulle sy rasmus huvud så att min skjuts kunde komma tillbaka och hämta mig haha!! Fast tja, kunde varit värre, Elin, Michelle & Thea var ju fast att vänta på akuten på obekväma stolar. Kom hem runt halv sju på morgonen, lagom kry och pigg nu liksom. Förkyld har jag också blivit haha. Och påtal om vin hällandet: jag och Erika sa att Caspian måste göra om sitt asroliga Cersei (GoT) impression. Erika sa dock "utan vinet! du ska inte dricka mer, häll ut det först!" ... tja, i vasken tänkte väl vi men ansiktet funkar väl också... omg haha. Nej men sjukt udda kväll, men bra ändå. Förutom att Rasmus behövde åka till akuten dock, var verkligen blod överallt. Inte lika kul.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Obehagligt med blod överallt :CCC

Svar: ja verkligen :((
Josäfin Andersson

2014-09-21 @ 15:27:28
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0