so glad that your lipsticks on, back seat of your best friends car

 
Avslutar med en lite halvful men ändå rolig (och välmatchad) bild på mig. Ser juförsig ut som att jag har rosa hår också men det är rött. Eller tja, halvt röd-fläckigt kanske. Slängde i en färgbomb som gick lite snett. Minst sagt haha. Hade en riktigt bra kväll med roliga människor, Elin fyllde år och jag och Sara taggade present öppning med Thea & Martin eftersom att vi köpt försenade födelsedags-presenter till dem i spanien. Blandade drinkar i min glittriga mugg, träffade massor av nya människor, gick med Elin & Anna till bussen för att Anna skulle åka hem (bussen ligger ut-i-helvette långt fkn bort btw) men vi missade bussen och fick gå hela vägen tillbaka. Jag fick skavsår på båda lill-tårna och båda hälarna och gick halva vägen hem utan skor. Värsta var ju att det var i onödan också. Sov inget och känner mig idag galet trött och påväg att bli förkyld. Men kom ändå hem i tid och han se slutet på hemlock grove och sova lite innan vi åkte på 60 års firande av en gammal stallkompis och ett stopp i stallet. Nu har jag haft två veckor av semester, direkt hem till jobb och sedan fest - imorgon förtjänar jag att sova ut och rent ut sagt inte göra något alls. Det enda jag har planerat är att skritta ut med Fanny på eftermiddag/kvällen. Halle-freaking-lujah vad jag ska slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0