10 snabba om hästar

1. Vilken är din favorit hästras? Haflinger, paint.

2. Vad heter din favorit häst? Måste säga Amigo annars kommer han bli sur och typ kasta av mig i ett dike.
3. Vad är ditt värsta häst minne? När jag ramlade av och fuckade up knät eftersom att det är enda gången jag på riktigt känt mig helt utan kontroll. 
4. Hoppning eller dressyr? Föredrar hoppning haha. Räknar inte mitt lallande utan träns som dressyr... än.
5. Gillar du att tävla? Ja men mamma säger att jag inte får för vi kommer ramla och dö då.. hahahaha nejdå men någon liten clearound skulle väl va kul nu när jag får tävla ponny igen ;)

6. Vad är din mest minnes värda stund med en häst? Första gången jag galopperade utomhus i halsring eller vår första tävling! 
7. Vad är din favorit häst mest rädd för? Får. Damn u sheep. OCH PULKOR DO NOT FORGET PULKOR
8. Vad är din favorit hästs bästa bus? Att dampa och kasta av mig i diken.
9. Säg tre ord som är bra med hästar? Frihet, power och adrenalin
10. Hur ser din drömhäst ut? Stor fläckig paint av lättare modell och sinne för hoppning! Skulle gärna ha en storhäst att hopptävla med. (sorry Amigo men du är lite för liten) (och klumpig haha)

 

-`' snodde denna från lina '´-


Kommentarer
Postat av: Lydia

min häst är också livrädd för får! och navkapslar hahaha!

Svar: hahah får är satan!
Josäfin

2015-04-10 @ 13:47:50
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Louise

Roligt att läsa :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-04-10 @ 14:36:50
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Joanna

Haha bra inlägg! En fråga, hur blir du alltid så bra på ridbilder? Jag blir alltid skitful, blundar och sånt haha.

Svar: det finns en hel del där jag också blundar och gör grimager haha! Tycker mest jag ser vilsen ut på de flesta bilder haha!
Josäfin

2015-04-10 @ 18:23:52
URL: http://islandshasten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0