"alla serier du har sett"

Fråga: Kan du inte skriva ner alla serier du har sett här på bloggen, hade varit kul och se och kanske få några tips på vad mankan se. Har typ sett de nästan alla du skrivit in
 
Svar: Självklart! Allt som allt om jag inte räknat fel eller glömt någon så är det 77 serier. Jag har fetmarkerat några extra favoriter, x-et betyder att serien är avslutad, /-betyder att den blivit nedlagd och - betyder att jag lagt den på is / ev. slutat titta men sett minst en säsong. Serierna står inte i någon speciell ordning. Go crazy med att tipsa om fler eller försöka gå igenom listan haha! 
 

Teen wolf
pretty little liars
please like me
supernatural
the vampire diaries
awkward
American horror story
new girl
faking it
arrow
grimm
shameless
games of thrones
orphan black 
secret circle /
the lying games - /
ghost whisperer x
qaf x

lost x
the hard time of rj berger x
10 things i hate about you /
nine lifes of chloe king /
life unexpected x

 
 

desperate housewives x
buffy the vampire slayer x
angel x
gossip girl
merlin x 
heroes x
secret life of the american teenager x
political animals x
how i met your mother x
ravenswood - x
the carrie diaries x
true blood x 
misfits x
suburgatory x
doll house -
fringe -
ugly betty -
24 -
medium -

Once upon a time -

agents of shield 
switched at birth -
revenge -
the following -
glee x
my mad fat diary

skins -

big bang theory
the originals -
under the dome 

orange is the new black
hemlock grove
doctor who -
sherlock
hannibal -
mistresses
in the flesh x
suits
how to get away with murder

finding carter
red band society x
happyland
the flash
the 100
selfie x
brooklyn 99
jane the virgin
agent carter
the fosters
gotham-
iZombie
unbreakable Kimmy Schmidt
Forever


Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Roligt inlägg! :) kram

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-04-09 @ 11:59:15
URL: http://nathalietegelstam.com/
Postat av: Elin

Kan du göra en header graatis till mig? Kan maila hur jag vill att den ska se ut och bilder vad är din mail??

Svar: Har tyvärr inte tid att göra gratis headers, :(
Josäfin

2015-04-09 @ 12:12:58
URL: http://www.elinstrom.horseworld.se
Postat av: Pauline

så kul med serier :)

Svar: Ja verkligen :D
Josäfin

2015-04-09 @ 18:52:44
URL: http://lillafrokenhurtig.se
Postat av: Josefine

Hur har du hunnit med alla? haha :D

Svar: Hahahah slösat massor av tid antar jag!
Josäfin

2015-04-09 @ 19:22:05
URL: http://nouw.com/josefineflinkfeldt
Postat av: Fanny

Bara sätt 17 av dom du har sätt :P Fast x antal till som du inte skrivit med så det jämnar ut sig ;)

2015-04-10 @ 12:44:58
Postat av: Hanna

Oj, det var många! Men alltid kul med serier :) Här är några tips;(du kanske har sett dom men glömde skriva)
Heartland (8 säsonger, blir en nionde)
One Tree Hill (9 säsonger)
Terra Nova (1 säsong, den blev nedlagd buhuu!)
Och sen Scream Queens som börjar i höst, jag vet inte om den är bra men den verkar ganska bra så den är nog värd en chans :)

Svar: Åh vad handlar scream queens om?? Har planerat att se heartland :D
Josäfin

2015-04-10 @ 18:36:29
Postat av: Therese

Kollar du på The Returned? Om inte så tycker jag att du ska göra det även om det bara har kommit ut typ fyra avsnitt så är den superbra :)

Svar: Har planerat att se den! Har hört att den ska vara bra :D
Josäfin

2015-04-10 @ 18:54:21
URL: http://theresenormanhult.blogg.se
Postat av: Amanda hed

Vi är uppe i lika många serier du och jag, haha. Du är nog den enda jag vet som sett så många serier som jag har, haha. Tror inte att jag ser Reign där i din lista, den är faktiskt rätt bra! Någon beskrev den som gossip girl meets PLL och game of thrones och det stämmer rätt bra tycker jag 😊

Svar: jaa har tänkt se den!
Josäfin

2015-04-18 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0