and you're just the girl all the boys want to dance with; and I'm just the boy using too many chances

 
Så, då kör vi en snabb recap på vad jag gjort senaste livstimmarna. Jobbade igår och sedan drog vi direkt iväg till Uppsala för att äta god mat och dricka drinkar. Åt så otroligt god mat på Texas Longhorn och sedan drog vi iväg till Terassen där mina kompisar mötte upp oss! Resten av familjen drog hem sen och jag stannade kvar med mina vänner. Snackade massor av skit och sen körde Frida hem mitt i natten. Imorse var det upp och jobba igen och ikväll ska vi väl kanske hitta på något skoj med, med tanke på att det faktiskt är lördag och allt haha. Var i stallet en sväng också och testade banan men tycker fortfarande att den är för mjuk och tung. Ska prova imorgon med sadel (red barbacka idag) men tror att vi får vänta med den ett tag, så surt! Är ju taggad på att börja träna. Aja. Vill dela ut dagens guldstjärna till Jeppe på jobbet som bytte pass med mig så att jag är ledig nästa söndag = inget jobb dagen efter Alesso!! WOHO så pumped på livet. 

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

fin bild :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-04-18 @ 19:13:19
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

älskar texas longhorn så god mat :D

Svar: ja galet gott!
Josäfin

2015-04-23 @ 09:29:48
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

verkligen :)

2015-04-30 @ 12:14:35
URL: http://sampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0