take our tears and put them on ice cause I swear I'd burn this city down to show you the light

latest instagrams @ jossanamigo
 
Åh haha syns det att jag använder instagrams normala form?? Alltså de fyrkantiga. Aja, red ut med Fanny imorse innan jobbet! Båda hästarna var minst sagt jättelata tills vi plötsligt var påväg hem och de drog iväg i full galopp! Shieet vad snabbt det gick, galet. Sen efter jobbet har jag stressat iväg för att köpa nytt pellets till Amigo, förbi systemet till imorgon, lämnat pelletsen i stallet och sen beställde jag en pizzajävel som jag åt framför arrow. Självklart sparade jag en stor bit att äta på söndag när jag rullar hem från stockholm vid?? 8?? Man måste ju planera. Har ätit jordgubbar och ska snart sova så att jag är utvilad imorgon, ska ju på Alesso som sagt! SÅ TAGGAD gud ska bli så kul. Ska filma hela dagen och fixa en rolig vlogg till er sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0