2015 from my phone

 
Början på årets sista dagar!! Hur sjukt?? Har några go-bitar som väntar med recaps, årets sista lista samt - såklart - 2015 filmen! Så veckan kommer att vara proppad av throwbacks från 2015. Slänger in massor av bilder från min telefon i ordning ovan och sedan kommer flera inlägg med mina "riktiga" bilder - alltså tagna med kameran / redigerade i photoshop. Kommer även en årlig favorit - årets sista lista som jag gjort i flera år. Sedan den självklara 2015 filmen. Som jag hoppas blir klar. Haha. Nej men brukar ju hinna klart med den, får dock se om jag väljer att lägga upp den första januari med klipp från nyår eller på nyårsdagen. Det får vi vänta och se. Ska även bli en vlog med favorit-moments från året. Elins galna bröllop, den gången vi blev utslängda från krogen och annat episkt som hänt! Är ni taggade??? Nu rundar vi av detta år med en smäll tycker jag allt!

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Haha, lyssnar på en podd där de tog upp att 2015 verkligen var feståret!! Vilket jag kände igen mig i och så såg bilderna.. Överväger ännu mer till att 2015 var feståret ;)

Svar: Haha när jag tänker efter stämmer det nog rätt mycket ändå!
Josäfin

2015-12-28 @ 20:36:08
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: my

Första tanken. BRÅVALLA <3

Svar: HAH JAAA
Josäfin

2015-12-28 @ 20:45:44
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0