have you heard me on the radio? did you turn it up?

mina föräldrar är på julbord och trycker hummer och jag ba 'lol hur avundsjuka är ni??'
 
Hejsan. Langar världens mest o-estetiska & oaptitliga matbild. Men fan va gott sååå ha en trevlig fredag haha. Nej men har haft en skit-dag egentligen. Har vaknat med feberfrossa flera gånger under natten och kände mig helt off i kroppen när jag vaknade. Åkte upp till stallet sen och blev helt slut av att longera (och ni vet ju hur mycket man rör sig då om man inte engagerar sig till 100%). Kände mig helt död och när jag mockade var jag helt svimfärdig. Var livrädd för att få en ny yrsel-attack som skulle vara över jul och nyår, mardrömmen ju! Väl hemma så vilade jag upp mig innan jobbet, knaprade ipred och drack massor av vatten med samarin och sen mådde jag mycket bättre. Jobbade sedan och mådde helt okej, hälsade trevlig helg till precis alla som var och handlade (vilket jag brukar göra, fast då brukar ju vara typ 20 inte 200 haha) samt grattade en gammal man som fyllde år (han köpte tårta, jag är inte synsk haha). Sen en kvart innan jag slutade började jag känna mig dålig igen; matt, febrig och helt slut. Så köpte med mig kyckling, en påse ostbågar och sitter nu och häller i mig mer samarin. Dricker ju inte så mycket på jobbet så tror att det kanske kan bli problemet, brukar ju snitta på fler liter vatten om dagen annars. Aja, blir att sova tidigt, äta ostbågar och binge-a serien River som jag började titta på nyss. Hoppas ni haft en bättre fredag än jag och så vill jag önska er alla en trevlig helg!! (ha ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0