trying to embrace the picture i paint and colour me free

 

 

1. Hur gammal är du?
Fyller 21 i januari, hur sjukt?! Fan vad gamal jag håller på att bli, måste ta tag i mitt liv!!

 

2. Hur gammal känner du dig?
Känner mig ganska mycket som 20 faktiskt.

 

3. Vad har du gjort i dag?
Sovit. Klockan är 7 för fan!! Sover antagligen fortfarande hahaha

 

4. Vilken film såg du senast?
Jag såg Avengers: age of ultron med mina föräldrar. Tvingar dem att se alla marvel med mig haha stackarna.

 

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Alltså alla har ju något mysigt (utom typ november, ursh) men sommaren med festivaler och sena kvällar utomhus! MMM SÅ MYS

 

6. Är du besatt av någonting?
Serier haha. Samt att äta typ, äter gärna hela tiden om jag får. Gärna framför mina serier. Best day ever!

 

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
In-rullad som en burrito i mitt duntäcke.

 

8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Jag har aldrig brutit något fastän jag gåt omkull med Amigo säkert 20 gånger. Har ben av stål. Eller typ gummi.

Jag älskar ost. Allt med pasta måste ha parmesan på sig och skulle kunna leva på ost ca. En gång köpte jag en rökt ost och åt den som den var. 

Jag har ingen TV eller spegel i mitt rum. Ser allt på min dator och sminkar mig alltid i badrummet så I have no need.

 

9. När vaknade du i dag?
Det återstår fortfarande att se.

 

10. Vilken är din favorithögtid?
Julafton!! Så mysigt med familjen samlad och alla får paket, vi äter god mat och ba myser. 

 

11. Om du fick beskriva en perfekt morgon, hur skulle den då vara?
Vaknar upp en ledig söndag, det regnar ute, någon har fixat åt Amigo, man kan ligga i sängen och äta chips och dipp hela dagen. Alternativt det är sommar, fint väder och man hoppar upp för att man är taggad på att rida eller möta upp några vänner för festligheter. Har inget mellanting haha!

 

12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Just nu är jag faktiskt nöjd med att vara här. Julen är så mysig. Hade ni frågat i november hade jag svarat vart som helst haha. 

 

13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Sjukhuset. Alla sjukhus. Ursh, fortfarande mardrömmar från när de låste in mig över midsommar när jag hade min hjärnblödning. *ryser* 


14. Vad lyssnar du på just nu?
Jenna & Julian podcast. De pratar om historier med sina hundar, it's epic.

 

15. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Pasta, fetaost, gott hårt bröd, god ost, brie och parmesan. Nej men oj undra om jag gillar ost?

 

16. Snarkar du?
Snarkar, dregglar, sparkas - ingen vill sova med mig haha!

 

17. Vilka yrken har du provat på?
Försäljare, receptionist och snart kassapersonal!

 

18. Hur går du helst klädd?
Beror på vart jag ska; vid fest har jag gärna klänning eller kjol, vanligtvis gärna svarta jeans och annars typ tights och en stor tröja och är ingen hemma rullar jag runt i stor harry potter t-shirt och knästrumpor. Hur mysigt? I stallet har jag på mig allt möjligt, kommer jag ha på mig en one piece eller kjol ingen vet

 

19. Vilket är ditt favoritgodis?
Alltså allt med hallon och lakrits. MMMM GULD. Senaste obsession är den där marabou med den norska chokladen jag inte kan uttala

 

20. Hur många gånger har du flyttat? 
En gång har vi flyttat, var ganska liten så kommer inte ihåg så mycket. Är glad tho, tack mina föräldrar för att jag slapp växa upp i Enköping haha ;) (obs bor i örsa och där hatar vi enköping för att de tvingar oss dit istället för uppsala, no hard feelings haha! eller jo kanske)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0