i could learn to pity fools as I'm the worst of all, and I can't stop feeling sorry for myself.

 
Okej, försökte göra någon lite artsy-bild men det gick väl sådär haha. Har iallfall jobbat idag, är fortfarande sjuk och tänker nu bädda ner mig i min säng till serier och tycka lite synd om migsjälv för att jag fortfarande är sjuk. Blä. Hoppas kunna vlogga imorgon eller på fredag iallafall, kanske blir en frågor och svar vlog så passa på att ställa frågor HÄÄÄÄR. Sådär, var det var mest det jag ville rulla in och säga. Godnatt, ställ massor av frågor nu, puss, okej varför skrev jag puss har för mkt feber nattis.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥

Vart har du köpt hans repgrimma? :'))

Svar: Köpte den i en nh-monter under strömsholm för något år sedan, kommer inte ihåg vad den hette tyvärr :(
Josäfin Andersson

2015-02-25 @ 21:30:37
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0