you know time crawls on when you're waiting for the song to start so dance alone to the beat of your heart

 
Sååå ikväll var en spännande kväll. Börjar med att pappa dragit igång vinprovning hemma hos oss där han plockat fram massor av viner vi skulle prova och tävla i vem som kunde gissa flest smaker. Om någon undrar vann inte jag och filip. På en flaska gissade vi på jord och ris. Filip ville skriva sten men jag sa att han inte fick. Yessss. Sen risotto, drinkar och pannacotta innan utgång. Eller ja pappa sa att vi skulle missa bussen och började dra fram wiskey, men sen var vi påväg. Bussresan dit var kul, hittade massor av filmer i mobilen som bevis på detta. Sedan däckade Anti på bussen och vi spenderade resten av natten utomhus på centralstationen för att jaga / vänta på skjuts och prata med poliser och ordningsvakter som ville ta honom ifrån oss. När han väl vaknade till efter en timme och sa till polisera att han ville ha en shot och en grogg var jag sugen på att låta dom ta honom hahaha. Allt löse sig tillslut iallafall och vi alla ligger hemma i mördarförklyning nu haha. Utom Anti då. Eftersom att alla gav honom mössor/jackor/vantar/halsdukar för att han inte skulle frysa. Hahaha så kan det gå. Blev en maxburgare och bussen hem till mitt varmaduntäcke och idag har jag spenderat dagen med serier, läkemedel mot förkylning /feber och överbliven pannacotta. Nu äre mello. Sen sova i 100 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0