you were the song stuck in my head; every song I’ve ever loved

 
Köpte hem semlor till mig och pappa efter jobbet, best daughter-award?? Käkar alltså semlor och ser på shameless, mys-måndag delux. Måste dock sova nu om jag ska orka jobba imorgon och onsdag också. Börjar bli förkyld också, så värdelöst. Har iallafall ställt klockan tidigare imorgon för att hinna blogga, lite gamla favoriter i repris får det bli. Sugen på nya bilder nu ju, var ju evigheter sen, har till och med nya lindor jag vill inviga!! Aja, det får vänta tills tidigast torsdag iallafall, slutar ju när det är natt ute. Aja, gonatt med er. Ät semlor, de e gött. Och se shameless, de e ännu mer gött. 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, jag måste ju vara den enda som inte tycker om semlor!

Svar: Haha nejdå, typ hälften av mina vänner (om inte mer) hatar semlor!
Josäfin Andersson

2015-02-03 @ 16:14:30
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Alice

Semlor är ju såå gott! Tror jag ätit fem stycken sedan 2015 började... :D

Svar: Haha ja! Ska testa att byta ut mandelmassan mot nutella nån gång, har hört att det ska vara svingott!
Josäfin Andersson

2015-02-03 @ 20:57:18
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0