heroes.

 
Har ni sett heroes? Om inte, se heroes!! Serien började 2006 och var nog första serien jag kärade av mig i. På grund av "heroes reborn" som börjar 24 september så håller jag just nu på med en rewatch (var ju så länge sen jag såg den) och kommer ihåg precis varför jag älskade den! Käde att det var dags nu efter alla dessa år innan remaken kommer ut. Serien handlar om ett gäng människor som börjar upptäcka att de har olika krafter. En polis som plötsligt kan läsa folkt tankar, en cheearleader som inte kan skadas, en heroinmissbrukare som kan måla framtiden och en ensamstående mamma som plötsligt verkar vara mer än en person är bara få av alla fantastiska karaktärer. Samtidigt som de försöker fundera ut vad som händer med dem och hur de ska hantera sina krafter måste de även vara på sin vakt, det finns många hot utanför. En organisation som är ute efter att fånga och studera människor med krafter och även mördaren Sylar som är ute efter personer med krafter. Som grädden på moset har vi även en bomb som kommer smälla av och förinta new york i framtiden om inte dessa människor går ihop för att stoppa den. Så annorlunda, spännande och bra serie med unika karaktärer och kanske en av de bästa villains genom tidernaWATCH IT HERE

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Jag kommer ihåg när den gick på tv! Och jag fick inte se den för den var för läskig typ.

Svar: Hahaha! Du borde se den nu :D
Josäfin

2015-07-06 @ 08:18:59
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Följde Heroes slaviskt när det kom ut, borde kanske se om allting jag med :)

Svar: Precis lika bra andra gången! Sjukt bra :D
Josäfin

2015-07-06 @ 12:16:12
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0