it's a terrible thing to know what you want and to know you can't have it at all

-`' stugan 2012 / 2013 / 2014 '´-
 
Okej, nu har jag jobbat hela jäkla juli. Nu avslutas mina 18 dagar på raken (aka helg, veckodag, ALLT) och jag firar med att dra iväg till Elis stuga! Blivit en tradition att dra upp en helg varje sommar och iår är vi nästan fullt gäng! Utan Frida, Minna & Fredrik den jäveln som jobbar saknas. Attans. Aja, vi är ute i skogen utan typ el och vatten och måste äta typ bark för att överleva så kommer ha några tids-inställda. Vill ni veta vad vi håller på med finns jag på instagram, twitter och snap - @ jossanamigo på allt! Nu åker vi iväg, hoppas ni alla får en trevlig helg! Jag ska ha helg med stort H och ignorera att jag ska jobba på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0