MTV SCREAM #serie-snack

 
Har ni sett MTVs SCREAM serie?? Den startade samtidigt som teen wolf och har haft värsta hypen överallt. Var taggad på den, så har sett de tre avsnitten som kommit ut. Vad tycker ni?? Jag tycker att den är helt okej! Den är lite småtöntig (yeah mtv you know) och ändå lite bra. Tror att ploten kan bli bra, så jag får stå ut med lite småtöntiga mord och scener. Är inte helt fäst vid karaktärerna men jag tror att några kanske kan fastna. Själv längtar jag till Scream Queens - den kommer vara the scream show of the year. Den ska ju ändå vara en komedi / skräck. Denna är för seriös för att de "åh nej en mördare jagar mig, hugger mig och jag springer i min bikini täckt i blod" scenerna ska funka. Enligt mig då, vad tycker ni?? Tror att den kommer vara rätt nice att följa iaf. Går inte så många serier så värd att se ändå. 
 
Annars då?? The fosters är underbart, sån feel good serie. Teen Wolf är bättre än väntat, I'm so happy. Pretty Little liars är ... ja massa ???? Och sen ligger jag lite efter i Devious Maids och Mistresses. Fastnade ju i ett heroes marathon såå är inte i full fas. Och Orange Is The New Black burned bright and fast, varför är det så långt till nästa säsong??? Nu inväntar jag Awkward & Faking it den 31 augusti. YASS. Annars så har jag tagit mig i kragen och sett sista säsongen av My Mad Fat Diary - så underbar och bra serie. Är bara tre avsnitt så ville se dem när jag hade tid och kunde mysa med typ popcorn eller nått. Så fint avslut, watch it. Sådär, nu har ni all update om mina serie. Have fun with the information hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Spännande!! Kanske är något man ska följa!

Svar: Ja helt sevärd faktiskt!
Josäfin

2015-07-20 @ 12:33:54
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0