when you don't know where to start, but that's just life and that's the hardest part.

foto; bästa alex såklart!
 
Åh så fin ponny jag har! Red kort på banan igår för att känna av den och hade rätt om att regnet hade fått den ridbar för mig och Amigo igen. Dessutom hade Fanny hinder på banan då och Amigo var svinpigg och bockade och ville hoppa så idag blev det faktiskt lite hoppning - fastän Amigo inte är i toppform. Men vad gjorde det, på vilja och glädje kommer man långt enligt Amigo haha! Shit vad pigg, snacka om att han saknat att hoppa! Som ett jäkla monster, bara letar hinder och tokdrar med en bockning efteråt haha! Motion fick han iallafall, shit vad han sprang på. Alex fick massor av fina bilder, så taggad på att visa flera!! Men nu ska jag sova och äta chips tillsammans med serier - som jag har längtat.

Kommentarer
Postat av: my

Åh vad fina :D Älskar sista :D

Svar: TAACK (jag med!!)
Josäfin

2015-07-12 @ 21:15:51
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Elin Ringqvist

Men åh vilka fina bilder, så härligt med gult :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-07-12 @ 21:49:35
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0