you won't stop giving your love; you won't stop giving your love away.

fridays med erika och co genom åren haha!
 
Igår redigerade jag vlogg och sen poppade jag popcorn och la mig med serier och två hundar på varsin sida. Så otroligt trött och seg så skulle bli så skönt att sova tidigt och länge. Jo tjena. Spöregn och åska väckte mig några timmar senare och sedan var mitt rum för varmt för att sova i. Ville öppna balkongdörren men regnet lär högt nog redan med den stängd. Åhh så irriterande. Sen två rädda hundar på det - dålig natt. Idag efter jobbet (aka nu hehe) så drar vi in till stockholm för ännu en fridays omgång! Har blivit en liten tradition nästan, "Erika vi har inte setts på ett tag, fridays snart eller??". Så taggad på goda hamburgare och kanske någon drink och god efterätt. Perfekt start på helgen. Eller helg och helg, jobbar ju jämt ändå haha. Inte ens ett skämt längre, hur känns det att vara ledig? Kämpa Jossan, bara 8 dagar kvar nu till ledig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0