josäfin recenserar

Älskar Maskinen, så jävla bra. Sjöng (skrek) med i 90% av alla låtar och ett ävla tryck i publiken, var invalid efter allt knuffandes och hoppande. Så bäst.
 Så oväntat bra! Typ lika bra som maskinens spelning, och där plöjer jag typ alla album på repeat?? Så sjukt skön och med så bra musik. wow!
Så glad att få se dem igen utan att vara hjärnskadad och inte få hoppa (som första året haha). Spelade alla bra låtar från nya albumet,
dock är ju denna musik genre aldrig lika bra live på sångbiten - vilket jag förstår då de skriker i en timme.
Såå bra som vanligt! Dock så less då dem stängde av ingången då jag var sen och fick stå utanför staketet fastän det var
massor av plats innanför! Hade antagligen gillar spelningen mer då, så dåligt med drag utanför :(
Lyssnade mycket på muse förut så de var ju självklara att se! Så bra live, synd bara att jag inte kan de nya låtarna! 
Är inte förtjust i sådan endast elektronisk musik, var dock självklart att vara där en stund!
Lika bra som väntat! Shit vilken härlig stämning och solen sken. Underbar spelning!
WOW alltså?? Snacka om att kunna sjunga och dansa. 17 bast är hon också och slaktar på bråvallas stora scen, vad gör jag med mitt liv alltså? Så cool.
Lyssnar inte på Kent men var en väldigt bra spelning och vädret var ju to die for. Solnedgång och småfin musik, jo tack!
Dansade och hoppade massor, bra setlist!
Ingen DJade, Ingen sjöng - men jävlar vad de sprutade med rökmaskinen och skrek att vi skulle ta av oss kläderna och veva dem i luften!!
Satt i gräset i kvällssolen och skulle lyssna på lite skön musik. Ljudteknikerna måste fuckat upp för man hörde knappt ett piss vad som sjöngs, not cool.
Han klappade händerna och vi dansade. Jag var trött och dansade med stängda ögon och Anna sa att jag såg ut som Stevie Wonder.
 Aldrig fel med stor DJ som avslutar festen, bra setlist och kvällen avslutade jag iklädd en rosa ljusslinga med Andrea på axlarna medan solen var påväg upp. 

Kommentarer
Postat av: Fatima Handulleh

VA vilken besvikelse, har alltid velat se Steve Aoki live!!!

Svar: Ja alltså, det hade säkert varit bättre om jag inte varit så trött haha!
Josäfin

2015-07-09 @ 22:23:21
URL: http://blacktreacle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0