#lovewins

 
Får jag bara inflika (bland alla festival-inlägg) hur fkn glad jag är? Gay Marriage är nu lagligt i hela USA. Alla större artister, skådespelare som jag följer på sociala medier snackar om det. Alla sociala medier är täckta i regnbågens färger. Stora byggnader världen över är täckta i regnbågens färger. Jag blir så jävla glad, vilket stort steg i rätt rikting! Vill typ gråta, är det två saker som får mig att tända till ordentligt och vilja slå in pannbenen på folk så är det förjävlig kvinnosyn och homofobiska åsikter. Jag fattar helt enkelt inte hur det är möjligt att vara så trög i skallen. Alla har väl rätt till sina egna åsikter men kränker du någon annans existens kan du fan köra upp den i röven. Älska vem fan du vill eller ingen alls - sålänge du mår bra och är lycklig så spelar inget annat någon roll. Så extremt lycklig att USA äntligen tagit steget ut, what a time to be alive! Nu är det bara dags att resten av världen hänger med i utveckligen också, är fan vidrigt att detta fortfarande inte är en självklarhet världen över. #neverstopfighting
 
“The world went to shit when the word “gay” became an insult” - Lady Gaga 

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Det var liksom på tiden.

Svar: VERKLIGEN!
Josäfin

2015-06-29 @ 22:48:54
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Urhästen ✿ En blommig häst

Jag blir tacksam till en värld som är mer och mer öppensinnad. Snart hoppas jag på att diskrimineringen mot bettlösa alternativ inom hästsporten upphör.

Svar: Så sant!
Josäfin

2015-06-30 @ 11:10:56
URL: http://urhasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0