poltergeist.

var visst 3d. alla fick balla brillor.
 
Jag, Thea, Elin, Frida & Ronja rullade in till uppsala för bio igår! Såg poltergeist - äntligen! Jag och Thea har velat se den jätte länge. Dock var den helt okej, är ju inte jättemycket för massa "tjafs" (aka andra dimensioner och hus som sprängs och allt överdrivet omg). Försöker jag tänka bort det och ba "men det ska vara såhär" så blir det ju bättre men föredrar klassiska spök-filmer haha. Men sevärd var den, och jättebra skådespeleri från barnen och så. Finns mycket jag vill se på bio nu! Vilken jävla bio-sommar faktiskt. Vi ska försöka se SPY i veckan också. Älskar bio.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Jag måste se den!

Svar: Så sevärd på bio!
Josäfin

2015-06-07 @ 10:36:33
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0