dance, this is the way they'd love if they knew how misery loved me.

träffade upp massor av babes på interpool efter mellon och hade a blast
 
 en till mysig grupp-bild
 
 "wow den här bilden ser typ ut som ett omslag" "nej, vi ser ut som the avengers!! fast horor." fredrik <3
 
 
sen var en av vakterna kvälens största planta och slängde ut Fanny - utan anledning? eller jo enligt hans kollega var anledningen för att hon var berusad och jag ba ??? detta är en bar?? det är väl meningen?? och vakten gick inte att prata med för 5 öre och kunde inte svara på en enkel fråga, så otrevlig. kan ha ställt mig på en stol och skrikit att de kasta ut min kompis för att hon var gay och vakten total-dampade. "vafan ska du göra?! jag är påväg ut härifrån" så klunkade jag min redbullvodka och gick iväg.
 
 några randoms joinade vårt #fuckinterpool. haha "skickar dom ut en förlorar dom alla!!"
skrek elin och alla ba this is sparta!!!!!! och sen reste sig typ 13 pers och bara gick. 
 
så vi drog till williams och hade the night of our lives och sjöng med i maskinen, labyrint och gamla godingar.
 
 
sen drog vi till donken och kom aldrig därifrån. jag och fanny gick till bussen och när vi är så gott som frame så ser vi att bussen blinkar ut, vi ba vafan?? klockan är nån minut innan 02.45?? så vi kutade mot bussen och vinkade men den saktade inte in så vi sprang ut i vägen och bussen kör upp på trottoaren om oss?!?!? alltså vad i helvette?! han kör alltså upp på trottoaren istället för att stanna och bara släppa på oss? fy fan. så jag och fanny satt 3 timmar på donken och snacka skit och tyckte synd om oss. hamnade nästan i en gang-fight och satt sen sista halvtimmen med en kille som fått ett hack i ögonbryet och väntade på ambulans. thug-life delux. sen rullade vi hem och solen gick upp och jag ba mm hade varit så mysigt om det vore sommar men nu är det bara för jävla sent. livet. kan inte bestämma mig och kvällen var fail eller lyckad, aja hade dökul iallafall. minus att busschaffören var ett jävla babypelham.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, "babypelham"!!

Svar: best insult ever
Josäfin Andersson

2015-03-01 @ 17:28:07
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0