don't pretend you ever forgot about me.

 
Tre olika hästar, tre olika outfits - en halsring haha! Har inte suttit något vid datorn idag, tog lite "söndag" och låg i sängen och kollade på serier till halv två när jag mötte upp Fanny i stallet. Sen fick alla hästarna varit pass på banan i repgrimma och halsring! Fannys tävlings hästar och min lilla busponny, duktiga allihopa! Så har massor av bilder för veckan, vilket är tur för det ser ut som jag ska jobba hela veckan nu, herregud. Aja, ska redigera lite och sen fortsätta till mina serier och sova, länge leve söndagen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fina allihopa! Amigo är så söt alltså ♥

och ja allt är okej med mig, du är så fin! kram ♥

Svar: Tack :D :DSkönt att höra ♥
Josäfin

2015-03-23 @ 01:26:34
URL: http://overklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0