i'm the thing that monsters have nightmares about.

she saved the world. a lot.
 
Alltså är det någon serie som förtjänar en rewatch (för 100 gången??) är det fan Buffy the Vampire Slayer. Var ett bra tag sen och fick lust att tipsa om den lär jag la upp en gif i mitt tv-serie-schema-inlägg. Dock så svårt att hitta gifs?? Me so sad. Borde se om säsong 5 och 7, klara favoriterna. 5:ans plot med Dawn är sååå bra?! 4 säsongen är "sämst" av alla, endast för att jag total-hatar Riley. Grät av lycka när han försvann, snälla säg att ni håller med?? Hahah. Iallafall, har ni inte sett denna är det typ ett måste. It's old, with a bunch of crappy effects, but still gold. Kan vara något av det bästa som gjorts, den har allt?! Girlpower, humor, vampyrer, action, episka quotes, Spike, monster, bra plots, ?? allt. WATCH IT HERE.

Kommentarer
Postat av: Ellen Gräntz

Har faktiskt aldrig sett det, börjar kännas som att jag missat något haha :)

Svar: ÅH TRO MIG DET HAR DU! Helt klart värd att se :D
Josäfin Andersson

2015-03-08 @ 12:59:53
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Postat av: Elin Ringqvist

JAG SAKNAR BUFFY SÅ JÄVLA MYCKET. Jag kommer ihåg när jag hade kollat igenom alla säsonger och kände mig helt tom när jag förstod att det inte var något mer haha </3 buffy tar nog priset för mest weird sex scene omg med willow och tara OMG TARA NO okej jag ska sluta nu men dör

Svar: ÅHH SÅ TRUE ALLT, bästa serien ever typ
Josäfin Andersson

2015-03-08 @ 21:33:22
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0