i'm two quarters and a heart down and i don't want to forget how your voice sounds

när simba vägarar komma in från hagen blir michelle arg. amigo är glad dock, då får han äta mer gräns.
dubbel-hake-selfie ♥ 
amigo ba puuuuss <3<3 och simba ba f u och bet honom i örat. då gick han fram till mig å ba "simba är dum slå henne!!" 
 
Skulle blivit en uteritt imorse med Michelle & Simba men eftersom att Simba bestämde sig för att vara satan och vägra gå in och vi fick vänta / jaga henne i över en halvtimma i snö slask så var vi båda svinkalla och hade dessutom missat massor med tid. Blev ett pass på banan. Inget toppen-pass dock, Amigo var lite småtjurig och blev arg på mig när jag sa att han inte fick gå efter Simba. När han tjurar så går han ju inte fram och det är som att rida med handbromen i och styrningen finns inte vilket gör att han lätt snubblar så red tills jag fått en bra galopp och skrittade massor sen med lång och låg hals. Sedan har jag och mamma ätit sushi, varit på massage och jag har varit på hööks och granngården och köpt gröns boots och glukosamin (rena rånet på det sista). Så nu ska lederna bli fina och Amigo få ihop sig en grön outfit, yey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0