insurgent

 
Var på bio igår! Vi såg insurgent (divergents andra film) och jag vart positivt överraskad! Tyckte ju sådär om den första filmen eftersom att jag läst boken och filmen går ju ifrån boken så mycket. Plus att jag hatar hon som spelar huvudrollen sedan the secret life of the american teenager haha. Tycker hon spelar precis alla roller jag sett henne i precis likadant. Dock så tyckte jag hon var mycket bättre i den här. Tillbaka till filmen så gillade jag om den iallafall, så gillade ni den första måste ni helt klart se den här! Dock så måste jag påpeka att av allt de ändrat från boken så kunde de väl ha plockat bort att hon klippte sig?! Eller klippt det annorlunda?? Inte som en medlem från backstreetboys eller nått?? Efter stannade vi en stund på terassen och tog nån cider. Eller en stund och en stund, vi rullade hem med sista bussen haha!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jaa! klippt sig hade hon inte alls behövt gjort! såå fin i det långa håret :o

Svar: Ja verkligen, och visst att hon klipper det i boken men vafan inte i någon backstreetboys frisyr!
Josäfin

2015-03-23 @ 20:39:53
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0