raggarbrudarna reunion recap

påväg mot norrköping med 2 kg godis och eric saade och måns på repeat
 
väl nere i norrköping hos evelina blev det en direkt-tour till stallet och sen pizza + utgång!! yey!!
 
sexiga bruds påväg ut
 
 elin: "alltså va vem tog den här bilden?!" jag: "eh jag"
 
 fint ljus osv. såg medina live och sjöng med massa
 
babes?!?!
 
 sen hade mina vänner korv-fest och vägrade sjunga med i groupie med mig så jag ba i don't have time 4 ur straight shit
 
 så jag gick och dansade själv och blev adopterad av dessa. "mina vänner bara sitter i soffan å raggar" "lugnt vi är dina vänner nu" sen dansa vi hela natten
 
sen ba vakna elin upp efter en sen natt å ba va tyra sjöstedt
 
sen efter en till dag i stallet var vi uppe hela natten, såg mello (omg samir och viktor är årets mello-ship) och
spelade in vloggar så följdes ännu en dag i stallet och sen hem. så nu är jag hemma. lite sorgligt sådär faktiskt tho. 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Men åh, så härligt! :)

Svar: Ja verkligen behövligt! :D
Josäfin Andersson

2015-03-08 @ 23:14:31
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0