and it's alright, chin up kid, it'll all be fine. there's not a wound in this world that won't heal with time.

 
Jag: "Alltså, idag är egentligen en dålig dag för sjukhusbesök det är nästan bra idag mot vad det brukar vara."
Läkare: "Men gud dina ögon är ju jätteröda!!"
Jag: "Idag är en bra dag."
 
Och så gick det till när Josäfin fick piller, ögondroppar och nässpray utskrivet för att kunna sova, gå utomhus utan att gråta / behöva ha solglasögon på sig eller slippa få infall att klia ut mina ögon med en gaffel varje kväll. I'm so happy - I said as sounding like every drug-addict ever. Nej men allvarligt kan vi bara ha ett hallelujah moment?!?!? Fan vad jag klagar på pollen men vet ni hur det är att vara "frisk" men inte kunna vara uppe sent för att ögonen blöder, du vaknar mitt i natten och ögonen har kladdat igen och allt ljus eller alla temperatur-förändringar får dig att gråta??? KAN NI RELATERA??? Nej kan ni antagligen inte, inte så att halva Sverige har pollen-allergi liksom. Nu: serier och sova.

Kommentarer
Postat av: ronja

vackra bilder!

Svar: tack :D
Josäfin

Postat av: Skogsraah ☾

Så fina bilder :)

Svar: taack :D
Josäfin

2015-05-27 @ 21:57:26
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Annie

Jag har också svår pollenallergi. Förra året gick jag med nässpray, ögondroppar och piller och det hjälpte mot mina rinnande ögon och min snoriga näsa.. Detta året har medicinen inte hjälpt.. Jag har utvecklat astma och behöver ta en inhalator 8gr/dagen men det känns inte bra. Måste kanske vaccinera mig:( tråkigt när medicin inte hjälper.:( men glad för din skull att det blivit bättre.. Vet hur det känns att känna sig sjuk hela sommarhalvåret fast man är fullt frisk.

Svar: Men fy vad jobbigt :( Ursh, hoppas att det blir lite bättre snart iallafall, lider med dig!
Josäfin

2015-05-27 @ 22:19:39
URL: http://anniehorselife.blogg.se
Postat av: Alice

Åh vilka härliga bilder!

Svar: tack :D
Josäfin

2015-05-27 @ 22:54:07
URL: http://alix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0