another night I'm out here wasted, another night you've gotta take my call.

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:

(ok inte för att det bara är mitt kylskåp men haha)
- Vatten!! Klarar inte av att dricka vårt äckliga kranvatten om det inteär iskallt så har alltid en flaska i kylen.
- Mjölk finns nog alltid där
- 100 gräddfil för att vår familj lever på dipp (sen är alltid häften utgångna också såklart)
- Mörk fin-choklad (för vi får alltid det men ingen tycker om det så det bara ligger kvar)
- Sen är det tomt för nån glömde handla eller så åt någon upp allt

 

Fyra saker du inte kan vara utan:

- Min mobil haha
- Kameran måste vara med, får panik om jag glömmer den.
- Plånbok, vet aldrig när man måste akut-köpa chips
- Min familj & mina vänner!

 

Tre saker du inte kan äta:
- Pyttipanna (aka spytt-i-panna)
- Äter köttfärs men inte fan är det gott, bara med extra taco-krydda
- Äter det mesta faktiskt, är alltid hungrig så bara att leva med det haha.

 

Två saker som gör dig glad:
- Nya avsnitt av mina favorit-serier
- Resor med fina vänner!

 

En sak du oftast gör flera gånger i veckan:

- Festar. Hahaha skulle vara ett skämt men det är så illa att det är sant. Men man är inte alkoholist om man är många, då äre en fest.

 


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

vilken rolig lista :)

Svar: kul att du tycker det :D
Josäfin

2015-05-09 @ 11:23:17
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0