bloggar som faller mig i smaken.

- Mycket bilder, gärna med alternativa och annorlunda redigeringar! 
- Personlighet, älskar att läsa om personer som verkligen delar med sig av sin personlighet i bloggen.
- Design och uppbyggnad, har svårt för bloggar som har röiga och oestetiska inlägg (media-skadad haha)
- Texter, hellre bilder från dagen än en jättelång text där du berättar om vad du gjorde på varje lektion i skolan!
- Åsikter och Tanker, alltid spännande att läsa. Brukar dock såklart fastna mer för bloggar med samma värderingar som jag.
- Kreativt, fulkomligt älskar kreativa bloggar som alltid kommer med någon nytänkade och roligt.
 
Faktiskt så läser jag inte många bloggar. Har ett fåtal jag följer (ni ser dem i min länk-lista) men har kanske runt 10 stycken jag kollar in varje dag. Har även svårt för de flesta storbloggare och kan komma på mig ibland att sitta och läsa deras bloggar när jag inte har något att göra för att jag vill veta vad folk tycker är intressant med dessa personer haha. Dock är jag dålig på att börja följa nya, hittar ibland bloggar och total-diggar men så glömmer jag spara ner adressen! Vad tycker ni är viktigt hos bloggar ni läser??
 
 
ämnen jag tycker om att läsa om är hästar, fotografering, resor, tv-serier, film & allmänna humorbloggar.

Kommentarer
Postat av: Urhästen ✿ En blommig häst

Jag instämmer med allt. Är dock väldigt bra på att lägga in alldeles för många och tyvärr ointresserade i min blogglista haha. Lägger till de, läser de och sedan så bara dör nyfiken ut. Det är väldigt sällan jag hittar bloggar som känns redigt bra. Dock är din blogg riktigt härlig, så den får bestå i bloggistan som betas av i princip varje dag hehe.

Svar: Åh vad roligt att höra :D :D
Josäfin

2015-05-08 @ 20:30:53
URL: http://urhasten.se
Postat av: therese

film, film och det du skrev ovanför. jag är extremt dålig på text men extremt bra på film haha! är inte så kreativ heller samtidigt har jag verkligen inte tid att sitta och utveckla bloggen utan den är till för att se utvecklingen på min häst och mina träningshästar :)

2015-05-08 @ 21:29:48
URL: http://tlhorses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0