cause I am born and bred to be some kind of ordinary freak;

 
Åhh lite fina människor från Grillska-skivan igår! Var ju fortfarande dålig i halsen (still am) så körde (vilket visade sig vara tur då min syster som permiärade ute glömde sitt legg hemma) (amatör) eftersom att jag sen skulle upp och jobba. Deras tema var "what happens in vegas" så bestämde mig för att vara nått pimp/thug liknande med egengjord sidecut och lite gnuggis-tatueringar. Dansade lite och catchade up med massor av människor jag saknat! Min long lost sister Amanda var på plats vilket var såå kul eftersom att vi inte träffas lika ofta nu när hon pluggar i stockholm, Henrik som gick i min klass första året på gymnasiet men efter ett år i USA nu går i mediaklassen som tar studenten iår (och som jag inte kände igen då han var utklädd till tjej?? HUR SJUKT, flawless var han iallafall haha!) och resten av smes12-orna samt Rasmus (från min fd. klass) och hans tjej Karin! Sen vår fd. mentor Björn som också var där! Såå nostalgisk och superrolig kväll, sen jobb idag och nu ska jag lägga mig till game of thrones så att jag piggnar på mig till jobbet imorgon. Nattis!

Kommentarer
Postat av: Robyn

Va roligt!

Svar: verkligen! :D
Josäfin

2015-05-18 @ 21:54:23
URL: http://fotoarkiv.blogg.se
Postat av: LIENE

Tack så mycket :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-05-19 @ 00:00:59
URL: http://liene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0