d a g e n s

 
Bästa: Ska snart sova och se på serier. Lite sovmorgon imorgon, gråter av lycka.
Sämsta: Är sjuk och har varit uppe sedan halv 6 imorse. Livet är inte on point just nu alltså
Jobbigaste: Livet. Nej men pollen röjer ju som aldrig förr, mina ögon är helt röda och gör onte varje sekund dom är öppna.
Mat: Sushi, hallelujah vad gott.
Serie: iZombie är favoriten som går på onsdagar. 
Amigo: Önskar verkligen att jag orkade rida men är helt orklös och kroppen gör ont. Fuck livet. Stackars ponnyn har ju värlens värsta ägare just nu måste han ju tänka, har longerat tre dagar och sen har han vilat sedan i söndags. Hade hoppats kunna ta en promenad men det går bara inte. :))) Har bara tittat in och fixat och borstat på honom för att han är så lerig jämt haha. 
Outfit: Rosa tröja som skär sig mot mina pollen-röda ögon
Skämt: Min pappas plan hem imorgon blev inställt pga SAS strejken. Så den stackaren måste åka hem på lördag istället. De frågade om jag kunde hämta dem på kvällen men sa att jag inte kunde för att det var eurovision hahaha.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tråkigt att vara sjuk. Hoppas du blir bättre snart! Lite sovmorgon ska nog hjälpa dig på traven i alla fall. :)

Sv: Tack! :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-05-20 @ 23:11:54
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0