feels so good to get back to me, rid myself of this misery

 
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är duktig på att fotografera tror jag! 
 
Vad skrattade du åt senast?
Är på jobbet när jag skriver detta. Mina ögon dör pågrund av pollen, jag är svintrött och kommer vara hemma efter klockan sex, jag skrattar åt mitt miserabla liv just nu haha.
 
Om du kunde gå i pension imorgon, vad skulle du göra då?
Festa non-stop och se serier hela nätterna pga no work in the morning.
 
Om du kunde byta namn för en dag, vad skulle du byta till?
Ashley tror jag!
 
Vad står det i ditt senast mottagna sms?
Pappa som skickar en "good deal" kod som ger mig gratis sushi-lunch!
 
När du var liten, samlade du på någonting?
Klistermärken och pokemon kort. Best thing ever - pokemon klistermärken.
 
Vilket TV-program skulle du vara med i om du fick välja helt fritt?
Paradise Hotel. Skulle fucka up allt.
 
Vad är det viktigaste som dina föräldrar lärt dig?
Köra bil tror jag! Vi satt och räknade saker mina föräldrar inte lärt mig när vi var i amsterdam, typ som att använda kniv, hålla pennan ordentligt och sätta upp håret ordentligt i en handduk - det sistnämnda lärde Filip mig förra året hahahaha.
 
Hur ser den perfekta familjen ut enligt dig?
Mitchell, Cam och Lily i modern family hahahhhahah
 
Vilket är ditt favoritord?
Fuck. Vet inte om det är mitt favorit-ord men är nog det jag använder mest haha. Mat är också ett väldigt fint ord, lika så mozzarellasticks.
 
Det roligaste som hände dig under gymnasiet?
Hände bara roliga saker under gymnasiet! Kan omöjligt säga det roligaste. Kanske snöstormen som fick oss alla fast i skolan så sen när läraren kommer tillbaka från krismötet sitter halva klassen på golvet runt en tändare och låtsas frysa. "MEN SKÄRP ER!!!" - att vi överdrev till max och Björn tröttnade hände minst en gång i veckan. 
 
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Gör folk säkert, men det kan de väl få göra om de så vill. är inte riktigt mycket för att bry mig!
 
Om du läser bästavän, vem tänker du på då?
Mitt squad #1 aka ft f6, thorins å gåvan. 
 
Bloggen, Twitter eller Instagram?
Måste nog säga bloggen, sen instagram och sen twitter. Var det tvungna att ha alla mina favorit-medier??
 
Äger du några band t-shirts?
Äger en you me at six tröja faktiskt! Okej jag äger flera hahaha.
 
Har du gråtit offentligt någon gång?
Räknas gången jag var magsjuk och la en pizza på stora torget i uppsala under lunchtid. Antar att jag grät lite då pga shit va pin och äckligt.
 
Vi låtsas att du fyller år imorgon. Vad är den perfekta presenten?
Alltså en påse chips och en skål med dipp låter inte helt fel. Är väldigt lättnöjd haha men annars skulle ett nytt zoomobjektiv passa perfekt
 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Assååååå aaaahhh din blogg är så perfa jag döööörr

när jag inte pallar scrolla mer på min tumblr så kommerjag alltid hit för din blogg är typ "tumblr med en twist" för mig haha vet inte varför jag säger det haha men ja nu vet du hur grym du är (som om du inte redan visste lix)

Svar: Åh vad glad jag blir att få höra det! (måste ju vara bästa komplimangen att jämföras med tumblr) :DDD
Josäfin

2015-05-18 @ 21:08:39
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Emma

Men perfekt med gratis sushilunch ju! :)

Svar: ja men verkligen!
Josäfin

2015-05-18 @ 21:31:00
URL: http://nouw.com/emmao
Postat av: Josefine Pehrson

JOSSANAMIGO TILL PARADISE HOTEL JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: hahahahahahahh!
Josäfin

2015-05-20 @ 17:18:20
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0