here's to the rest of us; to all the ones that never felt they were good enough.

 
Vidrigt vad sjuk jag blev efter jobbet igår. Feber, ont i halsen och ont i kroppen - så trevligt att jag denna vecka jobbar fredag och lördag, ska på två skivor och sen jobbar hela nästa veckan. Pepp på livet, verkligen. Nej men ska pallra mig upp till stallet nu efter en dag med serier i sängen. Somnade tidigt igår med en skål popcorn och agents of shield finalen och sov hela natten så är inte så trött dock. Skönt det, är ju rave-skiva i stockholm ikväll, så knaprar piller och dricker honungs vatten som en galning. Äh, kul som fan ska det bli! Även om jag ska upp och släppa ut hästarna tidigt och sen åka till jobbet ... 

Kommentarer
Postat av: therese

Vilka underbara bilder! och BLOGGEN. WOW!! :D

Svar: TAACK :DD vad glad jag blir!
Josäfin

2015-05-15 @ 13:27:48
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0