humor-serier på 20 minuter - part 2

 
The Big Bang Theory
Sheldon & Lennart är två vetenskapsmän som en dag får en ny granne tvärsöver korridoren - Penny som är en snygg ung tjej som försöker få igång en skådespelarkarriär. Lennart blir genast kär i henne, vilket hans vänner Rajesh & Howard också gör. Penny är cool, självsäker och vet precis vad som är inne medan killarna är lite nördiga och awkward, kulturkrocken är underbar! Sheldon är en av de mest ikoniska karaktärerna någonsin, Penny är episk och den nördiga humorn faller mig precis i smaken - dessutom blir serien bara bättre och bättre med tiden! WACH IT HERE
 
 
Modern Family
Handlar om en stor familj i dagens samhälle! Claire & Phil Dunphys familj, Claires bror Mitchell Pritchett & hans partner Cams familj och hennes pappas familj Jay Pritchetts familj. Den här serien var min räddning under sommaren 2013 (då jag var sängliggande) och jag såg säsong på säsong! Så bra serie med vanliga typiska problem och alla karaktärerna är underbara. Klart en av mina favorit-serier. WATCH IT HERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0