i confess, i'm a mess. i'm perfectly dysfunctional but I don't give a damn

 
Igår firade vi Frida med middag hemma hos mig med några favoriter. Har ju varit sjuk så hade galet ont i halsen och hes röst hela dagen, inte jättekul när man jobbar som säljare haha. Kände mig inte jättepigg igår och fick feber under kvällen och idag vaknade jag upp utan röst. Allvarligt, kan knappt prata alls och inget hjälper det minsta. Vet ni hur mycket hounugnsvatten jag druckit under dessa dagar??? Hur som så kunde jag inte jobba idag, känns omöjligt när jag antingen inte låter alls eller som en 15 årig pojke som kommit in i puberteten. Lika bra kanske när jag ändå fortfarande är sjuk så kommer ta det lugnt och kurera mig hela dagen. Blir chill, har varit ett par intensiva veckor och sommaren har inte ens börjat. herrgud. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0