summer is coming

 
Hur ser dina planer för sommaren ut? 
Ska jobba massor. Men första månaden är fylld av studenter, festivaler och spanien!
 
Var kommer du vara i sommar? 
Hemma, Spanien, Norrköping, Stockholm och säkert nå mer festligt ställe
 
Kommer du att jobba eller ha semester? 
Båda blir det nog.
 
Vad ska du göra på midsommaren? 
Vara i spanien och njuta av värmen med fina vänner!
 
Vilken är din favoritdel av sommaren? 
Det blir ju lätt början av sommaren och ev slutet av sommaren eftersom att jag sen kommer jobba ihjäl mig resten av tiden haha.
 
Har du några sommar-måsten? 
Festivaler på sommaren är ett måste! vad skulle sommaren vara utan? Dessutom är grillkvällar, picknickar och turer till "stranden" ett måste.
 
Kommer du resa nånstans i sommar? 
Till Spanien har jag ju sagt. Har denna lista hakat upp sig eller??
 
Ska du åka på någon festival i sommar? 
Bråvalla, Summerburst och möjligen någon mer. 
 
Vilket är det bästa stället en varm sommardag? 
I skuggan med en bra bok eller i poolen med vänner och en drink i handen. 
 
Hur ser den perfekta sommarfukosten ut? 
Turskisk yoghurt med honung och jordgubbar!! DÖR VA GÖTT
 
Vad vill du helst grilla? 
Grillar det mesta men lax är alltid gott. Och hamburgare med bacon. Eller nej kycklingburgare med bacon. Eller nått gott kött.  Vafan jag grillar allt.
 
Vilka tre saker klarar du dig inte utan i sommar? 
Kameran, mina vänner, min ny inköpta flowercrown hehe 
 
Kommer du att göra något den här sommaren, som du inte gjort tidigare? 
Nja summerburst har jag inte varit på tidigare så det blir väl något nytt! 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa! :)

Svar: Roligt att du tycker det :D
Josäfin

2015-05-21 @ 20:09:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: linah

du har sååå fina bilder i din blogg:D!!

Svar: åh taaack :DD
Josäfin

2015-05-21 @ 21:32:30
URL: http://nouw.com/linahs

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0