the magic number five.

5 viktiga ting på frukostbordet
(alltså äter typ bara hårdmackor eller toast till frukost annars brukar jag äta lunch när jag vaknar haha)
Pannkakor
Färst frukt & bär
Ägg & bacon
Smoothie
Mimosas haha ;)
 
5 drycker jag helst dricker
Vatten
Tranbärsjuice
Mojitos
Cider
Daiquiris
 
5 människor jag ser upp till eller beundrar
Norah Kohle
är en person vars hästhantering inspirerar mig enormt mycket!
Hayley Williams från Paramore är en sådan färgstark och fin person!
Bruce Jenner som kom ut som transexuell här för någon vecka sedan vill jag uppmärksamma! u go glen coco!
Tyler Oakly är en person som inspirerar mycket, han har gjort så mycket fint för den här världen.
Sen beundrar jag så gott som alla min vänner på olika sätt eftersom att de alla är så jäkla bra!
 
5 platser jag vill besöka i framtiden
New York
Nya Zeeland
Tokyo
Galapagos öarna
Madagaskar 
 
 
 
5 favoriter i godispåsen
Mjuka döskallar
Frukt/lakrits gitarrer
Hallonstångsbitar
Melonremmar
Lakritsnappar
 
5 saker jag ser fram emot just nu
Amsterdam nu på fredag!! 
Alla skivor som börjar nu i Maj!
Spanien över midsommar som äntligen blivit bokat!
Summerburst & Bråvalla festivalerna såklart!
Och sen sommaren såklart! Har så mycket roliga planer.
 
5 serier jag har sett
Gossip Girl
Desperate Housewives
In the Flesh
Heroes
Supernatural
 
5 bra saker med denna årstid
Sommaren är snart här
Studentskivor!!
Uteserveringarna öppnar
De säljer glass igen
Det är ljust på kvällarna när man är i stallet
 
snodd härifrån.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åmagad tranbärsjuice :D :D såååå gott!! Trodde jag var ensam på jorden att tycka om det, hahah ^^

Svar: SÅÅÅÅ gott ju!!
Josäfin

2015-05-11 @ 13:37:04
URL: http://childofautumn.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådana här inlägg är så roliga att läsa tycker jag:) Låter som om du har mycket kul saker att se fram emot nu:)

Svar: Vad kul! :D Har verkligen mycket roligt som händer nu när det blir sommar :D
Josäfin

2015-05-11 @ 13:43:21
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0