and she tried to survive; wearing her heart on her sleeve.

 

1. Bästa frukosten?
Vanligtvis så älskar jag knäckebröd med beregott-halvssalt och god ost, bie och parmaskinka haha! Annars är nog det bästa brunch, typ våfflor eller pannkakor, bacon och äggröra (okej ingen äggröra nudå när jag blev matförgiftad och spydde äggröra men annars haha) och massor av goda bär, smörgåsar, nutella och annat gott! Champagne brunch med mimosas är ju alldra bäst såklar hehe

 

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig dricka vin igen tror jag! Kan ha riktiga vin-cravings (obs ej alkoholist) men finns för mycket goda drinkar jag är svag för!

 

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Vill välja något roligt som typ lila eller rosa men sen fick jag en inre syn av byxor, tröja, jacka och skor osv i enbart rosa och ba NOPE!! Inge fifty shades of pink for me. Blir nog svart eller grått för svart passar till allt och går ihop bra men grått går ju att variera mer i olika nyanser.

 

4. Bästa uppfinningen?
Måste nog säga internet, sådan sjukt cool uppfinning egentligen! Var det svaret för uppenbart slår jag till med osthyveln för vet ni hur äckligt det är när de i länder där de inte har osthyvlar skär tjocka bitar av osten?? Jag är alllt för ost och har vid tillfällen kunnat sitta och bara äta ost men this madness must end!!

 

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Brukar vara dålig på att säga ifrån när det kommer små sexistiska eller rasistiska saker. Försöker bättra mig dock. Är ju en person som anpassar mig väldigt mycket till situationen och blir lätt så att man kanske nickar med när någon säger något jag inte håller med om. Antingen det eller så ryter jag ifrån så det heter duga, har inget bra mellan-läge. 

 

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Ben & Jerry. Hahhahhahah 

 

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Har ingen riktig koll men att bo i Malaysia vore väl inte helt fel?? Dessutom säger den inte att man inte kan åka hem och hälsa på, dessutom är det väl perfekt att bo någonstans ens vänner kan semestra och hälsa på! Jag hade nog varit mer glad än ledsen iallafall!

 

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Skulle kunna tänka mig att bo i England i närheten av London! Älskar london men såvida jag inte plötsligt blir galet rik och kan köpa mig en stor lägenhets våning så tar jag hellre en fin stad utanför än en liten skitlägenhet mitt i smeten.

 

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer se på TV helt klart! Lyssnar på musik typ varje dag så skulle nog aldrig palla vara utan. Dessutom ser jag allt jag vill se på bio eller dator och är väldigt sällan framför TV:n

 

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Är riktigt dålig på typ alla spel. Får jag säga guitarhero?? Inte för att jag är särskilt bra på det heller men ändå

 

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Skulle gärna vilja men skulle aldrig palla jobba inom vården eller äldrevården. Får panik på sjukhus och tycker inte om att vara nära inpå folk. Har kompisar som jobbar/jobbat inom äldrevården och jag får rysningar av obehag när de berättar om det! Inte för att det är ett skitjobb utan för att jag vet att jag aldrig skulle klara av det. 

 

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Vet inte vad jag ska göra med en skönhetsprodukt på en öde ö så väljer en hårborste om den gills haha

 

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
DENNADENNADENNADENNADENNA

 

14. Vem känner dig bäst och varför?
Tror att Elin, Ronja & Frida känner mig bäst! Vi har känt varandra så galet länge och vet nog det mesta om varandra. 

 

15. Vad står på din shoppinglista till hösten?
Letar fortfarande efter den perfekta bomber-jackan! Hittade inte en enda i New York (inte för att jag letade så mycket men ändå) så hoppas på bättre lycka i England! Annars är det inte mycket jag verkligen behöver och ska leta efter, blir mest massa spontanköp på primark hoppas jag.

 

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Släcker ner mitt rum som om jag skulle sova och lägger mig i sängen.

 

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att hitta ett 75% / helttidsjobb så att jag senare kan skaffa mig en fin lägenhet i uppsala! Så sugen på att flytta hemifrån nu.

 

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Jävligt rik så att jag kan resa, bo på fina hotell och upptäcka världen. Samt skriva böcker. 

 

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Jag har en ponny och typ hundra vänner jag har inte tid med fler hobbys!! haha

 

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
"kasta bort människor som bara tar energi, skit i vad andra tycker"

 

21. Kakor, chips eller godis?
Chiiiips och dipp!! Just nu iallafall, vet inte vad jag hakat upp mig på det för. Men godis är ju aldrig fel och har Thea bakat säger man ju inte nej till kakor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0