could you imagine the taste of your lips if we never tried to kiss on the drive to queen's

 
Om du bara fick ta på dig en sminkprodukt på morgonen, vilken skulle det vara?
- Min kajal!! Haha tycker själv att jag ser lite sjuk ut när jag inte tar på den men är väl antagligen för att det är så ovanligt att se mig utan svart klet runt ögonen. Fick man välja två skulle jag gärna lägga ill min concealer för att dölja de svarta hålen som hänger under mina ögon. Ser alltid ut som att jag sovit ca tre minuter och är mer lik en zombie än en människa utan haha
 
Vad vill du förbättra i ditt liv?
- Finns inte så mycket just nu, är ganska nöjd. Kanske ett fast jobb som ger en mycket, är nog det enda jag saknar. Skulle söka jobb den här månaden eftersom att jag inte fick så många jobbdagar men eftersom att jag också reser ca halva månaden så har det inte blivit så mycket än. Hoppas kunna komma iväg någon dag iallafall, för fast jobb och flytta hemmifrån är något jag vill just nu!
 
Om du bara fick ha på dig en färg på dina kläder för resten av livet, vilken färg skulle du välja?
- Tror jag svarat på denna förut?? Väljer svart hur som! 
 
Har du någonsin brutit ett ben?
- Nej, komiskt nog inte med tanke på alla gånger jag och Amigo gått omkull. Fick eventuellt en spicka i höften när jag ramlade av en gång men vägrade kolla upp det eftersom att jag hatar sjukhus. Fick härda istället haha
 
Tror du på Gud?
- Nja jag vet faktiskt inte. Jag tror inte på något traditionell gud det är något som är klart, tycker mest att religion ställer till problem. Tror att problemet mest ligger i att så många som är djupt troende har åsikter som går emot all jag står för och ofta används som "fakta" för vad man själv tycker. Men nått kanske man tror på, vad vet jag.
 
Vilken är din favoritdrink?
- ÄÄÄÄÄLSKAR appeltinis. Surt äpple är ju något av det bästa. Annars eventuellt vår hallon/lakrits drink vi uppfann på senaste drink-kvällen - guld!
 
Vad gjorde du för ett år sedan?
- För precis ett år sedan (när jag skrev denna lista) publicerades min "top 10 avramlingar" vlog! Bästa med att blogga, kan kolla arkivet och se in i minsta detalj vad jag gjorde. Förutom vlogen var jag antagligen handikappad för hade flugit av och landat på nacken i ett dike dagen innan. Som sedan inspirerade till avramlings vloggen som ni kan kolla in HÄÄÄR
 
När var du full för första gången?
- Min 18 fest var väl första gången, eftersom att det var alla mina vänners plan. Fick drink efter drink i handen och svarade gång på gång att "denna var ju äckligare än den förra!" medan en kompis skrattade och ba "men va! De borde ju bara bli godare och godare!". Så det var det, var dock inte spyfull på något sätt utan mer lullig, glad och ramlade massor. Jag och Loviisa fick för oss att ta en bild när vi var ute och halkade båda på arslet på en isfläck - det blåmärket var inte att leka med hahahaha!
 
Vad är du lyckligast över för tillfället?
- Livet. Nej men har varit på massor av resor, har fler resor inbokade och livet bara rullar på helt enkelt!
 
Vad är frihet för dig?
- Att boka en flygbiljett någonstans och ba "hejdå, nu drar jag!"
 
Kaffe eller te?
- Ew inget, kan jag få välja ett stort glad isat-vatten?? Har försökt lära mig dricka kaffe men det går utan att lyckas och te... nja hellre varmt vatten och typ honung. Eller vadfan säger jag, hellre varm choklad och vispgrädde haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: N

Vilka härliga bilder!!

Svar: tack :D
Josäfin

2015-11-26 @ 07:29:22
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Postat av: Mathilda

bra blogg! Ponnylucky.blogg.se

2015-11-26 @ 07:30:48
Postat av: Alma-Lena

Hoppas du snart får ditt fasta jobb, det är en tragisk misshandel av människor att så många måste stå ut med att vara "daglönare" långt upp i vuxenåldern så det inte går att få egen bostad och ett eget liv på eget ansvar.

2015-11-26 @ 08:27:28
URL: http://barockbloggen.blogspot.se
Postat av: Divorce your horse

Kul att läsa svaren! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-11-26 @ 10:49:07
URL: http://divorceyourhorse.se
Postat av: VERONICA - fashionblog

Gud så härliga bilder tjejen! :) Superhärligt verkligen! :) Kramar tjejen!

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-11-26 @ 11:02:14
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Vanessa andersson

haha jag klarar verkligen inte kaffe, det smakar förfärligt!! ;)

Svar: samma! har faktiskt försökt lära mig men det går inte haha
Josäfin

2015-11-26 @ 11:24:31
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0