HEROES reborn

 
HEROES REBORN är en uppstartning av orginalserien HEROES igen. Eftersom att det var den första serien jag blev obsessed med så var ingen mer taggad än jag (startade till och med en rewatch på de gamla säsongerna). Så har taggat denna hur länge som helst och tänk det som en ny version av heroes med massor av gamla skådespelare som kom tillbaka. Oj vad fel jag hade, detta är en extra säsong!! Den fortsätter där säsong fyra slutade, bara det att vi nu fortsätter med mer fokus på andra karaktärer. För er som inte sett första säsongerna, eventuella spoilers kan uppträda. Hur som så vet alla om krafterna i nya säsongen (efter att Claire avslöjade dem) och startar med en stor konferens för att få fler att acceptera EVOS som dem kallas. Dock så går det inte som alla hoppas och allt smäller i luften - för att ge evos skulden för allt. Ett år senare jagas de för fullt samtidigt som vi följer Noah benett som var på plats under explosionen men inte kommer ihåg någonting. Vad hände egentligen? WATCH IT HEERE och läs och serien HÄÄR Tror detta kan vara det bästa sedan säsong ett.

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Det är så jäkla bra! Dock så hade jag nästan glömt hur mycket cliffhangers det var i heroes hahah

Svar: Jag med, såg ju om den i somras! haha :D
Josäfin

2015-11-10 @ 23:13:13
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0