i found a savior but i don't think he remembers; 'cause he's off to pay his crimes and he's got no time for mine

 
Åh vaknade upp dunderförkyld imorse när jag skulle köra mina föräldrar till flygplatsen klockan fem. Somnade om direkt när jag kom hem och hade typ frossa, dock piggare nu ef6ter en stor kopp vamt vatten med honung och ingefära. Har iallafall inget att göra idag utom att åka upp till stallet så ska ta det lugnt hela dagen och försöka bli frisk. Fattar inte, har inte gjort något på hela helgen och den helgen blir jag sjuk?? Brukar alltid ha hundra saker planerade samt jobba på det! Rätt skönt dock, myskväll med god mat på fredagen och igår fotade jag Poyos innebandy match och sen avslutades dagen med Heroes Reborn och Ben&Jerry's. Varit så sjukt sugen på chokladglass ett tag nu! Red ut med Andrea igår också, gick bättre än förväntat! Amigo var pigg och stissig först men varje gång han började dryga sig fick han gå in bakom Alyssa och efter ett tag så fattade han att om han var lugn så fick han gå först haha! Har sett ikapp på Grimm och ätit frukost och ska väl iväg till stallet om cirka en timma. Får väl se om det händer något sen men misstänker att jag kommer somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0