i used to hold my freak back now i'm letting go, i make my own choice yes i run this show

 
Åh vilken episk halloween vi har haft! Ska strax sätta mig och fixa med bilderna innan jag drar mig tillbaka med chips och dipp. Är så galet trött efter dels en sen natt och dels en natt utan speciellt mycket sömn i allmänhet då det var svinkallt och jag frös röven av mig när jag skulle sova. Har faktiskt varit duktig och filmat så hoppas kunna göra en rolig halloween vlog till er, måste bara visa hur episkt Sara & Thea dekorerat huset och fram för allt trädgården! E P I S K T. Själv letade jag linser halva dagen i stan med alla (!!) var slut. Fanns bara gröna och bruna kvar överallt. Tråkigt, mitt smink hade sett så mycket bättre ut då. Trodde den skulle funka utan men nja, såg mest ut som ett av Fridas dagisbarn som lekt med mammas smink och ätit köttfärssås haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0