young james dean, some say he looks just like his father, but he could never love somebody's daughter.

 
Hej!! Idag har jag blivit väckt av hundar som är rädda för stormen som vi har haft här. Sedan har jag ätit knäckemacka men ett av dessa monster som endast är lugn när denne får ligga under täcker så den inte hör stormen. Sen har jag sett halv säsongen av Jessica Jones och varit och handlat, men inte på ett vuxet sätt utan köpte typ en kilo godis. Har även spelat in en vlog (gillade ni den?? Spelade in två egentligen, en update vlog och denna men den första var så tråkig egentligen så sket i den) och satt smink på mitt ansikte. Har sedan ätit ännu en knäckemacka (alltså vi har julskina därför typ hundra knäckemackor) och ska nu spendera resten av kvällen med min godisskål och fler serie-avsnitt. En helt okej fredag alltså, skönt. Ska till stallet imorgon samt jobbet?! Har glömt hur man jobbar helg, lite kul eftersom att jag i oktober jobbade alla helger utom en, både lördag och söndag, och denna månad jobbar jag endast en lördag. Aja, har roliga planer för resten av helgen iallafall! Hoppas ni har haft en bra fredag och att ni också har en godisskål att hålla er sällskap med! Eller ah, eller vänner som normala människor har haha.

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Älskar din tröja!!

Svar: VISST?! Älskar den!! :D
Josäfin

2015-11-27 @ 20:32:07
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Stackars hundar!
Nu ska jag också käka godis ;)

Svar: Helt rätt! :D
Josäfin

2015-11-27 @ 20:47:14
URL: http://itsmenotyou.blogg.se
Postat av: ERCI

Åh vad söt du är! kram.

Svar: Åh tack :D
Josäfin

2015-11-27 @ 21:30:04
URL: http://erci.vione.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0