you're writing lines about me; romantic poetry.

 
Vad shoppar du mest i höst? - Jag har hittills shoppat massor med födelsedags presenter faktiskt, samt lite kläder till migsjälv. Men tror kläder kommer vara i topp tillsammans med julklappar! Ska passa på nu när jag reser mycket så att jag slipper stressa i december!

Vad ser du fram emot i höst? - Alla resor och halloween! En av tre är ju avklarad men känner att jag inte fick någon av min resefeber mättad eftersom att jag blev sjuk. Så nu är det englands tur att besökas!

Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? - Jag färgade håret i en mörk-ombre som jag blev välsigt nöjd över! Den kommer få fyllas på och vara kvar till nästa år iallafall!
 
 
Vilket plagg gör den perfekta höst-outfiten? - Allt som har med strumpbyxor och mysiga koftor att göra!

Med vilka spenderar du helst en regnig höstdag med, och vad gör ni? - Mina vänner helt klart! Gärna en tacokväll med film och Thea som bakar! Tänkte först också skriva utgång med ett skönt squad men sen kom jag på att det står regnar så håller mig till myskväll med kakor och tacos haha!

Favorit-sminkprodukter inför hösten? - Ska leta upp det perfekta mörka läppstiftet.

Höstpyntar du ditt hem? - Nej jag bara tänder lampan i fönstret, bilr inte mycker mer än så tyvärr. När jag har eget place kan ni hoppa upp och sätta er på att jag kommer halloween pynta hela oktober!

Vad är det bästa samt sämsta med hösten? - Det bästa är stora oversize tröjor och mysiga koftor (känner att jag sagt halloween minst en gång för mycket på denna så fick byta haha)

Favorit-nagellack i höst? - Mörka lila är sjukt snyggt! 

Dricker du något speciellt under hösten? - Jag dricker nog lika mycket vatten som vanligt men brukar försöka värma mig med varm choklad om man hamnar på något mysigt fik.
 
 
Favorit-höstplagg? - Någon mysig oversize tröja som man kan ha endast strumpbyxor till, så himla mysigt!

Favorit-serie under hösten? - Just denna höst är Scream Queens, iZombie, Please Like Me, How To Get Away With Murder och AHS hotel som rockar tv-serie listan! 

Favorit höst-månad? - Oktober såklart!! Halloween, löven blir röda, det är fortfarande inte jättemörkt och det regnar oftast inte hur mycket som helst. November är ju bara skräp
 
bilderna i inlägget är från 2012, hur länge sedan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0