youtube tips!!

 
 
LoveRavenwood: Shawnas videos är typ en av anledningarna till varför jag ville börja göra videos! Alltså kolla på klippen i dessa?? Sista videon är fortfarande en av mina favorit-videos ever typ! Så otroligt vackra, inspirerande och underbara videos! Härliga omgivningar, ljus och fram för allt hästar! Älskar att hon låter sina hästar få vara sig själva, den ena bockar som en galning och den andra är mer i luften än på marken men inte på något jobbigt sätt. Den bruna har jag för mig är en problemhäst som hon räddat vilket kan förklara varför den är lite som den är och det gör mig så glad att se hur hon hanterar det - genom att bara hoppa upp utan sadel och köra på som vanligt. Shawna är en stor inspiration och ni borde verkligen följa hennes kanal, ni kommer inte att ångra er!

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Svar: tack :)! Ja det är såå sant!! Kram :)

2015-11-18 @ 11:12:44
URL: http://www.nouw.com/sarafryk

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0