and all I do is cry and complain because second's not the same.

 
Hej! Gissa vem som faktiskt lever även om jag inte uppdaterat bloggen på hur länge som helst. Sorry for that, men hoppas de tidsinställda funkat bra medan jag varit borta även om jag inte skrivit någonting från New York. Har faktiskt tagit på pinsamt lite bilder med mobilen, kanske typ tio stycken. Har tagit väldigt lite bilder med kameran också för den delen, den ovan är nog en av de få bilder som jag är med på. Resan har varit jättebra men eftersom att livet hatar mig så blev jag typ matförgiftad på fredagen av frukosten och efter att ha varit uppe i rockefellers center så spydde jag ca resten av dagen. Kommer aldrig mer äta äggröra typ. Har sedan inte ätit tills vi kom hem idag och jag fick i mig chicken-nuggets och en macka. Har haft ont i kroppen, varit helt matt och tja, mått illa och fått kramper av nästan allt jag försökt äta. Så himla trist. Kan ju vara den första som åker till USA och går ner i vikt?? Har dessutom inte varit på riktigt humör för shopping och har mest fått med mig presenter hem. Tycker så synd om min familj som fått stått utanför affärer med mig när jag sitter och försöker att inte spy och som fått gått tidigare hem från resturanger för att jag provat att äta något - men bäst är dem iallafall som stått ut med mig, tack för resan iallafall även om jag inte kunnat ta vara på den till hundra  ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0