everyone that you once knew has turned their backs. and everyone that you once loved has sold you out.

 
Köpte med sushi hem till mig och pappa efter jobbet igår och somnade ganska snabbt därefter. Känner att jag håller bli förkyld och mest vill sova i tre dagar. Särskilt nu när jag vakande imorse av att det var helt svart ute och typ minusgrader - det borde vara olagligt att vara uppe så tidigt. Enda fina med det är väl att man alltid får så soluppgången - men det håller ju bara om det är molnfritt. Men just idag spelade det inte så stor roll då jag känner mig förkyld, hostar och har mega-mensvärk. Har ju börjat med nya p-piller som gör att jag inte ska få mens men de verkar ha sneat och nu har jag värk så det heter duga - alltså som innan jag började. Äter ju dem för att få mindre ont men är väl inte samma effekt nu med de nya, men förhoppningsvis är detta sista gången nu. Så får se vad denna dagen har att bjuda på, förhoppningsvis blir det bättre av att knapra lite piller under dagen. Har iallafall planer för scream queens ikväll och iZombie som börjar vilket är perfekt kombinerat med min enda lediga dag imorgon. Förhoppningsvis kanske vi kan få lite nya bilder tills dess också.

Kommentarer
Postat av: natalia

Så gott :D

2015-10-07 @ 11:59:18
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: Emma Grann Fotografi

men åh vad gott!

Svar: VISST?! :D
Josäfin

2015-10-07 @ 13:47:40
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: linah

mums med sushi:D!

Svar: SÅÅÅ gott
Josäfin

2015-10-07 @ 13:48:46
URL: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0