nu flyger vi!

 
Nej men godmorgon! Förlåt för att jag inte skrev igår, hade för mycket ångest över vad jag skulle åka i för kläder haha. Hade planen på tights och tjocktröja men det visade sig snart att jag inte hade några tights - kaos. Hur som så hoppas jag att allt är nerpackat och att inget är glömt, för nu flyger vi strax iväg! Åh vad roligt det ska bli. Massor av shopping, god mat och bara mysa runt och fota. Har iallafall fixar massor med tidsinställda till er, så ni kommer nog inte lida så mycket! Får se om jag kan uppdatera lite där nedifrån också, annars finns jag via instagram, twitter och snapchat! @ JossanAmigo överallt såklart, bara att föja! Men nu är det frukost och sen ska vi gå på planet, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas du får en toppen resa!

2015-10-22 @ 08:49:31
URL: http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0