she said boy, you better say you're sorry, don't think forgiveness will come easy

 
... Saker jag längtar till - Att någon ska skriva och bjuda in mig och mitt crew till en episk halloween fest!!! 
... Favoriter i garderoben - Croptoppen från H&M som jag har i tre olika färger och använder till allt.
... Favoritfärger - Svart, Rosa & Lila!
... Ord du säger alldeles för ofta - Svordommar. Eller varje gång någon säger något helt orimligt så säger jag "ahh hatar när det händer". Typ någon blir knivhuggen på film, ahh hatar när det händer. Aliens invarderar jorden - hatar när det händer. En förlorar 30 miljoner kronor, ah hatar när det händer.
... Saker jag saknar - Elin. Om hon räknas som en sak? Aja nu gör hon det.
... Stora intressen jag har - Making poorly life-decisions som festa alla kvällar innan jag jobbar helg & hälla i mig en portion pasta till fast jag är mätt pga gott.
... Saker du gör när du har tråkigt - Lensar kylskåpet på mat och ser på serier. 
... Saker du älskar med sommaren - Att kunna hänga vid vattnet, äta nå gott och se solen gå ned utan att frysa!
... Saker du älskar med vintern - Nyår är ju det bästa, årets jäkla fest ju!
... Favoriträtter - Älskar pasta & pizza, länge leve italien!
... Saker du hatar - Att åka buss. Har ju oftast tider att passa då och den är alltid sen. Fyller år oftare än bussarna kommer i tid. 
... Substantiv som ligger dig närmst om hjärtat - Kakor, vin, kamera och min jumpsuit från H&M jag bor i för tillfället
 

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Kul att läsa :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-10-13 @ 18:50:02
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Elin

åhhh! saknar dig också, 21 dagar kvar!!

Svar: IM SO PUMPED <3<3<3
Josäfin

2015-10-13 @ 21:13:23
URL: http://toofab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0